7/01/2022

1/7/22 投資日誌 buy low sell high

投資者或投機者希望buy low sell high,當然講易行難,到那一刻,你又發覺自己怎有勇氣低吸,如果你低位沒有累積持股,又怎可以有貨在瘋狂時刻sell high,道理易明。 怎樣才是高,怎樣才是低?能夠判斷得到視乎各人的經驗或對公司及經濟的認識。

15 則留言:

  1. Buy low sell high涉及好大學問, 有時可以好理想, 但更多時候會係高可更高, 低可以更低; 相對buy low sell high, 組合派既rebalance可能係折衷方法

    回覆刪除
    回覆
    1. 我會憑經驗利用分批買貨的模式。
      現時美股或港股屬buy time,但美股較大風險。

      刪除
    2. 美股剛出手
      港股買了很久,等待變化。

      刪除
    3. 認同普通人都係采用rebalance方法較好,但有時也有機會rebalance時是buy low sell low. 例如現時股債都在跌的時候。

      刪除
    4. 港股就可能buy time, 美股我覺得未是時候

      刪除
    5. 再平衡,你要成功捕捉股反要負相關性,這是可行,但要有經驗。

      刪除
    6. 另各市場可能周期不相同,現時美國較滯後,要多點耐性。

      刪除
    7. 都係, 細心想再平衡都係無法應付一D類似而家既情況
      佢將個anchor擺係組合佔比果度
      而單純既buy low sell high則可以亂咁來

      刪除
    8. 我自己近期既再平衡改良左, 有一個概念, 係再平衡混合埋估值去考慮 - Ben Graham防禦型投資者資產配置, 實際操作中, 唔知work唔work

      刪除
    9. 太複雜,我只懂歸納二種情況。
      1)宏觀的週期,如果美國處盛勢頂,便將資金換去香港的衰退未。
      2)微觀,留言意公司的週期是否一致,打尋機會。

      不過,我較少做以上的操作。

      刪除
    10. 文章所講只聚集宏觀經濟的週期,當然股市的週期跟經濟息息相關。

      刪除
    11. 估唔到引伸左咁多討論😂, 唔錯!

      刪除
    12. 我一般較大把握掌握到股市的高低週期,只要掌握到熱度,都會離不遠。

      刪除
    13. 我多是buy side,更簡單,只掌握到低潮便可。

      刪除
    14. 現是港股肯定仍在低潮,但要小心分配資金累積股票。

      刪除