8/10/2018

10/8/18 投資日誌 增持長地



見佢入到塊黃竹坑儲備,增持一下以示支持。

佢老闆係聰明人,投標策略,賣中環中心,投資英國地,投資基建,重建和記大廈,我Buy佢。

萬一外圍出事,佢第一個無事,全新而退,兼進行反擊。

22 則留言:

  1. 長實跌了咁多日,股價真是幾吸引。同意長和系應有一定防守力。

    回覆刪除
  2. 以為它撤手地產,角色越模糊,基建有6/1038,地產股更多選擇

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實,佢知地產好賺,不過想審慎D。
      其實做法是正確的。

      刪除
  3. 今次投標買進點唔錯,相比第一和第二期內資搶食。

    今次沒有內資對手競爭,容易投地好多。

    回覆刪除
  4. 001.HK have multi-national group businesses.
    1038.HK is focus on multi-national infrastructures.

    But the roles of 006.HK and 1113.HK are undefined yet.

    Presently, I prefer 016.HK rather than 1113.HK.

    Anyway, I hope you will be successful!

    ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 長地以我觀察仍是地產股,不過較保守,較靈活。

      刪除
    2. 新地已在我名單較前位置。

      刪除
  5. 由1113 改名集團開始, 佢己經係一間投資公司, 我反而開心佢有利可圖才下注, 反而定位地產的被迫搶貴地, 1113 非常靈活

    投資一間公司, 不是看他的盈利能力嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我基本同意以數字為本,尤其長和有力找好項目,它經驗老到。
      因為現在真是非常時期。

      刪除
  6. 長地前幾年冇乜投地,而家土儲應該用得差唔多,
    今年終於被逼更高價投地,感到有啲睇錯市進退失據
    Bart

    回覆刪除
    回覆
    1. 土儲應該不多。
      無話睇唔睇錯,佢每一部小心D行,勝在安全,我覺得現在未到決勝負,直到加息周期完咗先。
      現在似乎是退潮。

      刪除
  7. 1113長遠發展方向和一間加拿大上市公司有點相似,叫Brookfield Asset Management,在全世界做商業地產和基建。

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在長地發展方向合理,佢在平衡風險。
      佢不會放棄住宅。

      刪除