9/27/2022

26/9/22 投資日誌 Aeon22年中期

持有小量數年收息,Aeon主攻小額零售貸款市場。相信大家對公司不會陌生,尤其是家庭主婦,你總會看見推銷員在Aeon百貨店遊說你申請信用卡。 公司歷來盈利派息穩定,可説是穩定得令我驚訝,出奇地不太受疫情影響,中期業務的撥備大增,但仍被公司的盈利所吸收,派息再次持平。日後需多加留意在高息下公司的毛利及撥備。

25 則留言:

  1. 我去年寧願賣晒啲Reits都唔放走Aeon(900.HK),因為純以收股息計,我對佢有較大信心。🙏^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 公司業務面仍面臨兩大波動面。

      刪除
    2. 價兄, 唉,你話我知依家有邊間上市公司唔係面對不明朗前景而股價波動?... 除了已停牌了的!
      今早連一向被認為是穩陣的823.HK都創了一年新低位了,...雖然小弟都係未有興趣買!

      刪除
    3. 因此需觀察它們對宏觀因素的反應,對我而言,這便是投資課的功課。

      刪除
    4. 太多港人不滿特區政府,一放寬就出境旅遊消費,本地靠剩返消費券,...外資撤離,寫字樓空置率只會愈高,...住宅價最終都會向下走。
      小心地產股,...收租股都唔安全。

      刪除
    5. 現在是熊市,投資者絕望,全城悲觀,我只會有序增持未來退休的資產。

      刪除
    6. 還有若果美國真係要通脹只有2%,美息真係「有排」都未加夠!

      刪除
    7. Value Sir, 加油! 🙏^^
      一齊努力!^^

      刪除
    8. 現在只是還回過往的寛鬆,請耐心等候。

      刪除
    9. 要改變全球經濟「被美國拖累」嘅局面,全球就要加速「去美元化」,即減少對美金嘅依賴。

      刪除
    10. 一國之力難做到,歐元是關鍵,可惜歐洲行錯方向。

      刪除
    11. 点會只係一國之力?
      宜家俄羅斯已經与美國反晒面,「去美元化」已進行了半年,佢還叫其他國家跟佢咁做。其實一直有很多不滿美國貨幣政策嘅國家,只係因為國力弱而唔識点做、唔敢出聲。
      宜家英國、歐洲經濟攪成咁,你認為佢哋國家內沒有「反美元制度」的聲音嗎?
      依家資料發達,世界要變天,其實可以係好快,好快! 🙏

      刪除
    12. 美元不可能輕易被取代或擺脫,只有二三大聯手才有say。

      刪除
    13. 「不可能」?「輕易」?
      你意思係指今年內? 2年內? 5年內?...幾耐先?

      刪除
    14. 我也不會預期美元被完全取代。起碼佢哋自己國家有3億3千萬人,都樂於享用呀!

      刪除
    15. student sir 900 $5 可以買嗎

      刪除
    16. 美元以美國國力行先,未有一國可匹敵,時間遠至你我有生之年都未能。

      刪除
    17. 要認同美元可否成主導貨幣非美國本地,而是全球數十億人口。

      刪除
    18. 歡迎任何人解答Aeon的價值。

      刪除
    19. Aeon(900.HK)嘅價值:
      今日(9月28日)截至上午11:00am,佢股價与昨天收市價係無變動,雖然恒指就已跌了460点至17400。Aeon都算係逆市奇葩!👍^^

      刪除
    20. 我更想知管理層的行業操作和他們評價業務。

      刪除
    21. 價兄, 小弟建議你若想知多D,就入去睇睇佢份半年報表,內有管理層回顧与展望。(aastocks.com非常方便)^^

      刪除