11/26/2022

26/11/22 投資日誌 加密貨幣

一年前投資者簇擁加密貨幣,現在價格出現急劇波動,怎至出現貨幣商破產、被偷走存放的加密的貨幣。 我一直反對投資加密貨幣,但似乎不是這樣簡單,一些聰明絕頂的人,包括馬克斯都熱充加密貨幣,莫非連這些懂科技的人都不明白科技?我心中當然有幾點理據反對投資這些貨幣,這二點包括政治權力及供應量。

11 則留言:

  1. 多數IT人只懂IT的優勢, 但不懂黑駭的操作....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我不明白絕頂聰明的人真的認為加密貨幣很有價值。

      刪除
    2. 巴老之前一直都反對投資比特幣,耶倫都係

      刪除
    3. 這是可以一夜消失的貨幣,太危險,比美元更危險。

      刪除
    4. 雖然美元有隱憂,但現時未見有任何貨幣能匹敵。

      刪除
  2. 其實係因為你覺得 Musk 係用家先至覺得奇怪,如果你覺得佢係嗰個「賊」就解得通

    回覆刪除
    回覆
    1. 無可能,以他的財富,以他對科技的熱誠...你的假設令我很迷惑。

      刪除
    2. 只要佢啲錢係投入喺嗰個技術,而唔係直接持有嗰隻虛擬貨幣,咁佢 effectively 就係嗰個賊

      刪除
    3. 當然明白。
      但我只是直覺認為對社會、科技有Heart的人不會做一些對社會、對自己聲譽有害的事。

      刪除