3/29/2017

騰訊16年業績



我個人持有一點騰訊,已多年,當然升幅是倍計。
騰訊是核心組合成員,可惜唯一一間公司未買入,否則整體組合回報必定理想。

增長從來未停下來,每年高雙位數增長,真的太可怕,盈利超過香港屹立數十載的新鴻基地產。騰訊延伸各商業範疇,財務實力強勁,今日一聽新聞,入股美國最有人氣的Tesla,佈局各新興產業,並處於市場領先地位,這股令我又驚又敬畏。

現時主業務包括遊戲及廣告,另打造支付及雲服務,我有需要了解更多,我是老一輩的人,了解科技有難度,這巨人怎樣才會倒下,我想思考這問題。

看完年報後稍後再更新標籤內的基礎數據。

22 則留言:

  1. 炒股多年,從末見過如此神勇的股票。長江、新地、煤氣、恒生..等,雖也有百倍升幅,但卻要花時三、四十年。只有騰訊可在短短十三年,升幅超過三百倍。

    回覆刪除
    回覆
    1. 巴菲特每年雙位數回報成為股神。
      這隻股王亦唔失禮,同樣雙位數增長,處領先地位,1000億盈利是否一個夢,我估無人敢絕對否定。

      刪除
    2. 多謝價值兄提點關於九龍建設[海一居]的紛爭,為免心掛掛,剛沽出賺了個Lunch.

      刪除
    3. 其實,我不清楚這件事。
      我講撻訂是紅磡的單幢盤,我對它了解不深。

      刪除
    4. 那麼你就要關注一下,昨天你留言給我話九建有個樓盤有問題,接著網友Alan Wong就問我九建[海一居]攪掂末,一查才發覺正和澳門政府打官司,可大可小,故今天出貨了事。

      刪除
    5. 我不抱升望態度,我只求從中學東西。
      當然持有高質素公司仍是我首選。

      刪除
  2. 雖然它業務種類多,但遊戲才是主食,近幾年這類股瘋炒,另一隻遊戲股網易升幅跟騰訊差不多,反而電商阿里同搜尋百度表現麻麻

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只對騰訊及阿里感興趣,但我不認為遊戲業務可一世做主業,不夠安全,但騰訊現階段充滿可塑性,它已將人綁起來,提供服務會較有把握。

      刪除
    2. 佢強在唔會叉隻腳入去別人既業務入面,佢只係打造平台。

      刪除
    3. 我仍設法理解其商業模式。

      刪除
    4. 我睇好雲同電子支付。特別係電子支付,一定係未來大勢。

      刪除
    5. 市場亦感最大潛力。
      笑死人,其實,其實我不懂雲業務,其價值如何,什麼東西,只知它類似在網上進行儲存及計算的表面東西,個個都爭住做。
      希望各高人指點一下我這科技盲。

      刪除
    6. 最簡單係網上儲存,咁當然唔係就咁存一個FILE咁就算。仲好有多外在配合,例如Server/Database Resiliency,Internet Connection, bandwidth, internet security and protection等等。呢D野在自己公司Setup都係好高成本。如果其他公司都有用同一個雲,就可以有協同效應。呢個好處也是雲用戶既一項好大既BENEFIT。

      刪除
    7. 其實以前Yahoo年代,郵箱已是儲存的一種,我又想不到有何特別,。
      現在只是有共享的概念,容易配置資源,我又不發覺這是革命性的東西。

      刪除
    8. 不要怪我這無知老人家,希望大家盡情討論!

      刪除
    9. EMAIL是一個APPLICATION, GAME又係一個APPLICATION。雲係一個平台,不同公司可以放可同APPLICATION入去。因為你要做一個平台既成本好貴,雲已經係一個完整既平台。即係你係一間公司,你發明左一個APPLICATION,你要放出INTERNET俾客人去APPLY,咁你先要在自己公司SETUP一個INTERNET平台,之後先放你個APP上去。呢個平台唔係就咁有一部SERVER,一條BROADBAND就可以的,係好多不同既科技既合成。

      刪除
    10. 可能用番地產做例子。雲即係土地。你係呢塊地上面起乜野樓即係不同APPLICATION,EMAIL/GAME/TAOBAO之類。咁你有塊地都要睇四周配套,有冇馬路/地鐵?即係INTERNET CONNECTION。之後再睇社區配套,有冇學校/警局/消防局/醫院?即係INTERNET SECURITY AND PROTECTION。附近建築物就睇下會唔會有其他建築令呢塊地有大增值,即係有冇其他商家在同一雲。

      刪除
    11. 起初我還以為它是所停車場,免車輛獨自找位泊,讓車集合起來,省回成本,更可提供增值服務。

      刪除
    12. 大家有否更貼切的比喻?

      刪除
    13. 雲有點似虚擬的城市,如遊戲,教育平台,超市,商店,辦工軟件,以致物流,銀行支付等,一手都可在一平台上處理

      刪除
    14. 看似頗厲害,讓我日後多理解。

      刪除