8/11/2017

11/8/17 投資日誌 跌得咁開心,買入小量越秀地產



老牌國內地產商Do Real Me,不用多介紹,今次屬首次買入小量。

希望公司能繼續改進經營能力。

戰爭炮火,大家應知我不怕這些,美韓強弱懸殊。


11 則留言:

  1. Student says :

    Value Sir,

    Student God bless you!

    Good Good Luck!

    回覆刪除
  2. “美韓強弱懸殊。”
    但出口術的能力,就兩者都差不多XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋呢D講實力,不講口水。
      口水多,跌多D,買多D。

      刪除
  3. 價兄比我仲大膽,越秀很波動

    回覆刪除
    回覆
    1. 我細細嗰已經聽個佢嗰名,但我同意它非一線內房。

      刪除
  4. 回覆
    1. 我不清楚曾愛的理據。
      論成長性,中國海外較為清晰及可觀。

      刪除
  5. 我始終較喜愛港資企業, 不過越秀地產的估值便宜, 應該是不錯的投資:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實,我持有國內地產股很少,大部是港資地產股。
      比例是1:9左右。

      國內主力是中國海外及華潤置地。

      刪除
    2. 總的,我覺得港資抵買D,安全D,平衡各元素。

      刪除