9/15/2017

15/9/17 投資日誌 買入小量載通



尾市買入載通,近期新地旗下幾間公司股價滯後,但我繼續貫徹買入地產策略,買入小量載通。

論估值,或許我仍未太熟悉它,感覺上未算吸引,可能我對其巴士營運還是有些戒心。非地產股般容易貨比貨。

35 則留言:

  1. 搏它再有車廠地變建地,長持

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實,我想多了解這遊戲的細節,車廠變地皮,外人不易摸清。
      新地的農地,情況較簡單,易理解,只要雙方有意願,便易於補地價,新地已輕易短時間補二幅大地皮。

      刪除
    2. 佢最經典應要數當年美孚車廠。
      曼克頓

      刪除
    3. 當年美孚車廠地皮成本價50萬元,九巴於195×年購入,舊約重建不需保地價!

      刪除
    4. 我真係要惡補下佢的歷史。

      刪除
  2. 價值兄
    英明決定,起馬蝕了有我陪你,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我持是量很少,見佢近月調整便買。
      我近月買緊新世界,誰知這些起動了,便吼它。
      其實,我現時較偏向有住宅項目,但佢只有商業發展。

      刪除
  3. 觀塘道地皮如果參考觀點中心成交呎價, 計返載通持有50%權益, 打返個折都至少值80-90億, 如果參考創紀之城既租金收入, 每年載通應該可以收1.5-1.8億, 目前全年租金收入係6000幾萬左右
    帳面手頭上買項收租物業市值大概40億
    我冇記錯既話屯門VCITY對面個工廠, 依家租左比嘉士伯啤酒果道, 當年係經拍賣會公開買返黎, 早年亦政府亦批準左規劃署劃為綜合發展區, 嘉士伯個位係起住宅, 依家10萬呎左右, 5倍地積比, 計埋發水同實用面積因為, 參考依家屯門一手成交價可以值超過60億, 後面個九巴車廠同維修中心都好似劃左做綜合發展區, 係做商業大廈, 不過哩D發展要等政府真係落實去馬先可以轉換土地用途

    沙田個車廠, 第一城對面, 都係經拍賣會投返黎, 法律上容許載通轉換土地用途, 早年政府都有諗過劃做住宅發展, 不過後尾比人發對先HOLD住

    其實載通資產好多寶, 不過真係要等, 不過現價計返有5%息, 都做可以食住息同佢爆發
    PS. 買載通就真係唔好諗個巴士業務, 我計過其實真係唔值錢, 事實上載通身為九巴母公司, 都係榨乾九巴既資產, 九巴蝕錢載通都可以照賺, 新地拎載通控制權, 老實講都係為左D車廠地皮, 唔通真係貪佢巴士業務有錢賺咩

    回覆刪除
    回覆
    1. 目前係得屯門車廠同沙田車廠地皮係公開拍賣會買返黎
      其他車廠地皮都係向政府租, 只準作巴士業務用途
      有興趣可以睇返佢年報, 屯門車廠同沙田車廠樓面面積都唔細

      刪除
    2. 非常感謝這些資料,我是載通新叮。
      我會逐段回應。

      刪除
    3. 我其實一本年報都未看過,但今年這本將會是必讀,我想多了解它,更是看中它的疑幻疑真的土儲,這刻有土儲等於有皇牌。

      我看過市場多篇文章計算過此項目的收益。最興奮的地方是載通的市值基數細,只要有一個較大型的項目,已有顯著的影響。

      強大的經常性收益對這類運輸公司很重要,去平衡巴士的業務風險。以合營公司操作,更可減低財表的壓力,拍住新地的大碼頭,銀行樂意高槓桿融資。

      刪除
    4. 我真的很奇怪你對項目所認識,一般年報不會講得咁深入。
      我一早就知VCity對面的發展是寶藏。
      但最置中的嘉士伯貨倉是載通就不曉。
      我很興奮載通能參與這項目,但很奇怪
      此項目仍未見任何動靜,新世界都起完對面的天生樓,我想再知多些。

      新地甚至重施故技,肥仔水,可能還有些技術性的原因。但有點疑問,咁多土儲,為何新地不增持多些載通至附屬公司?反正佢唔想同出面搶地。

      刪除
    5. 如果真係好嘢,我唔怕等,我甚至可以持一世。
      巴士業務,最怕是拖住佢後腳,但我估政府會維持佢的健康營運,唔俾佢出事。但點解新創建的城巴又唔見呢D筍嘢?

      刪除
    6. 原來年報有講,一般細公司反而會深入講每項業務。
      如最近看置富產業,每個商場連什麼租戶都議。
      以前多是看龍頭地產商年報,一般會較宏觀地講,不會抽絲剝繭地逐項目講出處。

      刪除
    7. 因為之前花了一兩天時間對載通的車廠地皮研究一番啦哈哈
      巴士業務其實賺得不多, 公營業務嘛, 政府都係抱住餓你唔死就得既心態, 比公司賺合理利潤就算
      買載通必定係睇佢D車廠地皮發展潛力, 觀塘果塊地皮我估計會連接新地創紀之城, 呎租可以大膽估計同創紀之城相差不遠, 大概計到落成後載通既租金收入大約比現在可增2倍左右
      觀塘地皮已經開始重建了, 個人認為未來可以研究屯門地皮的問題, 我不知道你有否到過當地視察, 事實上果道都算係靚地, 距離新地VCITY都係一條馬路之隔, 但缺點係背靠工廠區, 發展仲未算係好成熟, 不過想到連資本策略個屯門盤都賣到15K/呎, 就算用瓏門二手價13K/呎去計, 一落實去馬, 假設樓市不會大跌, 都值60億
      載通份年報有少少刻意隱藏旗下資產既價值

      刪除
    8. 巴士有其角色,但主導仍是港鐵。
      我最怕是蝕大本,九巴這方面有否特別保障?有無往史?
      新地一向搞配套一流,將物業區域化。
      現在各工業區開始轉型,油塘,觀塘,葵興,黃竹坑,最重要是地皮有理想交通, 問題完全不大,載通已手執皇牌。
      其實,資本個盤位置很好,最緊要就腳,lumpsum細,市場多多都買。
      其實,隱藏很自然,商業秘密,所以新地最著數,手握第一手資料。

      我要多了解其盈利結構。

      刪除
    9. 載通目前最大利潤始終來自巴士業務, 但哩方面增長有限, 最大成本來自油價, 但我相信短期內油價好難大幅上升, 但同一時間巴士業務個增長率唔高, 所以我預計哩幾年巴士業務只會平穩/微跌

      有一點要提提你, 載通目前三項收租物業,好似唔準隨便轉讓
      我唔覺得現價可以反映左載通觀塘地皮所帶來既正面影響
      不過落成都雖然3-4年時間, 所以持有載通真係要比耐性, 現價5%股息左右, 當住收息股先會好D

      刪除
    10. 我希望能穩定巴士業務,當然全世界都認為油價未來是平穩。
      不能轉讓項目,雖然是重要,但如資產估值已反映此因素,我並不特別介意,日後有機會再了解這詳情。
      3-4年,更非問題,我鍾意慢工出細貨,牫耐性十足。

      刪除
    11. 載通佔你組合多少?
      它佔我不足1%。

      刪除
    12. 十分認同 睇返年報
      就算官塘得50%權益
      樓面面積 己有超過50萬平方呎
      而佢原來持有既得25萬平方呎樓面面積
      所以過幾年起好左收入應會大增,
      只要當時樓市未爆破
      佔組合4%, 跌伯再增持

      刪除
    13. 但有點要留意,表面看不錯,但一下子資產大增,同時債務有可顯著增加,我想在下年看年報時特別注意。
      不過如果土儲平,點到要玩,問題不大,更何況有新地backup。
      如果好似海航咁投先大件事。

      刪除
    14. 載通net gearing好似只係得20幾%(可能記錯)
      管理層都係新地背後任命, 以新地作風, 不太可能大大舉債去發展
      我只是幫父母分析, 本身並沒有持有啦
      沒有辦法, 個本太少, 現階段放果少少錢落載通, 回報唔明顯
      但我同意可以長期買入載通, 耐心等佢車廠地皮項目
      最好計計返佢派息比例, 如果不算太高, 亦憧景觀塘道地皮可以支撐到佢派息水平的話, 其實可以考慮

      刪除
    15. 我同意新地是很穩陣的公司。
      我會較長期持有它。
      一般新地旗下的公司好肯派息,派俾母公司分配,新地是否完全主導董事局?印象中,佢未持夠50%。

      刪除
    16. 海航無得比啦
      62派息比例一向唔錯,而且持有6億現金
      當來年盈利差D, 派埋息應該都有億幾入袋
      應該無需要大幅舉債
      而家租金收入佔盈利10%都無
      觀塘起好左租金收入保守都增2倍
      觀塘係位置靚比佢而家持有既物業值錢

      刪除
    17. 非常好,讓我繼續密切觀察載通。

      刪除
  4. 我都係載通新丁,上星期幫媽媽買入少量載通,期望是分段加注。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實,我持有佢很少,因我多是買市場較大的五六間發展商。

      刪除
  5. 上年開始可以以股代息 睇黎可能係為左觀塘地皮既需要

    回覆刪除
    回覆
    1. 我會關注新地是否換股。
      換股價高市價成蚊,我應該要現金。

      刪除
  6. 請問師兄,眾安在線財產保險值我買入嗎?
    中國互聯網保險科技公司眾安在線財產保險(06060.HK)公布,由今日起至本周四(21日)中午止公開招股,計劃全球發售1.99億股份,約5%作公開發售(可予調整),其餘作國際發售,每股招股價介乎53.7元至59.7元,每手100股,入場費約6,030.16元,下周三(27日)定價,下周四(28日)在主板掛牌。

    按招股中位價56.7元計算,集資淨額約109.48億元,集資所得用作加強資本基礎以支持業務增長。而摩根大通、瑞信、瑞銀及招銀國際融資為公司聯席保薦人。

    眾安在線保險表示,軟銀集團已同意作為今次上市的基石投資者,認購7,190.98萬股,佔全球發售完成後公司已發行股本總額的約4.99%,涉資約42.93億元。

    公司亦披露主要股東名單,在緊隨全球發售後,蟻蟻金服將持股約13.82%;騰訊持股約10.42%;中國平安(02318.HK) +1.000 (+1.616%) 沽空 $3.10億; 比率 14.364% 持股約10.42%;歐亞非透過深圳市加德信投資持股約9.72%;張真透過優孚持股約6.25%;百仕達(01168.HK) +0.060 (+3.822%) 沽空 $83.77萬; 比率 0.558% 持股約5.63%。

    公司指,2013年10月成立起至2016年12月31日,累計銷售逾72億份保單,服務約4.92億名保單持有人及被保險人,根據Oliver Wyman報告,按此期間的該等指標計,公司於中國保險公司中排名第一。公司為中國最大的互聯網保險公司,於2016年錄得總保費34.08億人民幣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未看詳情,但這是年內難得有份量股票,應該會抽。
      我有不少流動性現金。
      但未知短線或長線。
      我很少抽新股。

      刪除
    2. 下次不況留個名方便交流。

      刪除
    3. 我持有科網類股票並不多。

      刪除