2/05/2018

5/2/18 投資日誌 輕輕再買信置,滿瀉!



信置,有入無出,提提大家,計好自己盤數及風險會否過度集中。

信置手持靚地,當然有得亦有失,嫌它買賣地節奏不佳,遇到樓市轉勢會難於應付,另外投資物業未見有大型項目補充,增長動力靠內在,期待日後再觀察。今年將推出新盤,觀塘重建項目,不容有失,極為關鍵。


8 則留言:

  1. Student says:

    0016.HK now <HK$130, why not buy it?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我現在力度好輕。
      有機會,我上年增持最重手正是新地。
      大市非出現大型調整。

      刪除
  2. 師兄, 我想請教你, 你覺得成個香港地產版塊係咪依然被低估?
    低PB, 平均PE<10, 現金流充足, 負債都完全無問題, 完全有談笑用兵的感覺, 加上未來大方向係中資買起香港, 你覺得來緊會係香港地產股的大時代嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同意港資會較穩妥行事,如長實及新地算地產代表及大阿哥,他們都行緊防守策略,相對中資間間都衝。
      中資能否買起?未定勝負,往往低潮時才能數身家一樣,現在守住過中檔,大直路唔擔保可否颷出,最怕大直路出現跌馬大亂,邊個能臨危,邊個才是贏家。
      海航單嘢有得睇,幾間本地地產商商議緊,擺明合力按住海航砌,邊個係龍,邊個係蟲,睇多幾個月。

      刪除
  3. Student says:

    30000~31000 = Buy! + Buy! + Buy!

    ^_^

    回覆刪除