10/11/2018

11/10/18 投資日誌 愈跌愈精彩!增持吧。



愈跌愈精彩,增持二隻股票。

繼續增持新地,還有3輪資金買新地,希望第三輪能在$100樓下。

另外,增持盈富,變相增持騰訊及內銀等。騰訊在我心中仍有策略性位置,以往強調組合不夠科技股,此刻即使計入盈富內騰訊權益,整體騰訊亦只佔組合0.5%。

61 則留言:

  1. 我也加入買新地行列,寧在大嶼山開山劈石也不跟地產商合作搞農地,農地滿瀉
    盈富近年雜質變多,自己手造組合更好

    回覆刪除
    回覆
    1. 不關事,海填硬,無話唔合作,新地都談咗幾幅大嘢。
      我同意盈富的毛病,基於我對增長股很小心,想遂少來。

      刪除
    2. 牛腩河兄所謂 "盈富近年雜質變多" 是因為恒指成份股多左堆山草藥嗎?

      刪除
    3. 早日去東涌,覺得仍可增加沿鐵路土地-填海。
      取新界土地,政府要強硬D,成條西鐵線都係地。

      刪除
    4. 這些山草,一時係寶,一時係草,這是常態,但很可惜,盈富係佢哋係寶時加入。

      刪除
  2. 今天我先買盈富(第一注),其他股票的增持行動將續步進行,騰訊在月供組合中增持。現時的增持行動,坦白說,我依賴直覺多於理性的分析。

    回覆刪除
    回覆
    1. 盈富有多隻二年內倍升股,要小心。
      我建議恒指公司不要將二年內倍升股加入指數。

      刪除
  3. 林鄭對於和發展商合作開發項目的條件太辣了, 短期內發展商主動提出的誘因看來會減低。
    一向都覺得土地問題是政府和發展商的角力,但目前為止政府似乎寧願短期捱貴樓都不願意負上官商勾結的罵名
    填海是可行, 但人工島項目有保留, 特別是現在政治太敏感, 環球經濟前景都不明朗的情況下, 看不出林鄭最新的施政報告如何更有效鞏固香港經濟領頭羊的角色

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同意補地價要鬆少少,你求人,要做嘢。
      元朗至錦上路加車站,增加地積,可造多D容納10萬計人口。

      刪除
    2. 這是例子,點解唔想方法,加車站,加地積,補地價增加,我唔明。

      刪除
    3. 點解欣澳站無發展,嗰站都10年。

      刪除
    4. 元朗站千萬不要呀價值兄, 已經很多人逼爆了, 再多人真係上都上唔到車, 因為小弟正是住元朗, 哈哈

      刪除
    5. 市區線做到1-2分鐘一班車。

      刪除
    6. 林鄭不希望比人說官商勾結, 亦不要向新界土豪及地產商低頭, 要他們自己走過來申請呀
      我記得之前有新界土豪主動提出和政府合作發展房屋, 若政府答應, 分分鐘幾百億已經拿到大量土地發展
      不過今次政府完全不理會, 似乎是政治原因多於經濟效應

      刪除
    7. 晨早入站有優惠,一定有辦法解決。

      刪除
    8. 佢要土地,一定要新界西著手,再加填海,無得走。
      Yoho Park不用起咁低密度,投資車站一定容易過起人工島。

      刪除
    9. 有鐵路就有辦法。
      成條東涌線,起多幾個站,新加坡做到,香港一樣做到,點解映灣園鐵路搞咁耐。

      刪除
    10. 5000 億人工島都諗得出, 仲要二十年...偏偏咁多地唔搞?
      短期仲話公私營7/3, 又無地, 即係變相限死私樓供應????

      可能真係有政治任務...廿年後起比新香港人......

      刪除
    11. 我唔識計條數,但看來風險係高。

      刪除
    12. 若要解決土地問題, 長遠來說填海是必需
      但失望的地方是報告中沒有著墨太多中短期解決樓價高企的措施
      以往提出最快解決的方法, 包括公私合營, 收農地及棕地等, 不是條件太辣, 便是沒有提出
      老實說, 無論是發展商或手持農地棕地的新界人士, 都是看錢份上, 我不太相信以政府今時今日的雄厚財力會做不到, 嘗試協商都不做, 反而直接提出時間最長, 成本最貴的方案

      刪除
    13. 或者息口上升能問題迎刃而解。
      需求的東西永遠難預測。

      刪除
    14. 兩位大哥, 其實照咁睇香港短期無法解決供應問題, 變相是否利好樓價?

      其實中美大戰或加息什麼的, 對香港獨特的樓宇市場應該都係短期同影響力有限對嗎?

      刪除
    15. 我覺得現在樓市風險極高。

      刪除
    16. 短期內依然是發展商及政府的角力
      一手樓樓價大跌空間不大, 發展商財力太雄厚, 拖1-2年不成問題
      一間麵包店冇麵粉賣麵包, 長遠來說都是不健康
      現在就睇睇政府和發展商, 邊個首先跪低
      雖然鬧林鄭的聲音很多, 但不能否認林鄭的招數逼發展商賣樓完全打亂其賣樓部署, 硬夾發展商出貨, 以往擠牙膏地出貨容易製造市場氣氛, 但看看現在無論低價出擊的上源還是南豐的LP6, 基本上賣到2-3輪已經有少少後繼不力的感覺

      刪除
    17. 突然想到有趣的事
      若樓市或經濟真的今年開始下滑
      手持最少土儲的長實應該在發展商中脫穎而出
      誠哥會否退休後再上一次神台呢 哈哈

      刪除
    18. 誠哥真係...堅到無輪
      林鄭其實係做到野, 但硬係避開同地產協商, 有D 硬頸, 唔係咁好惹, 哈

      刪除
    19. 話說依然記得價值哥八十幾蚊都仲係堅定不移買16, 最後最高升到130, 今次唔知會不會歷史重演?

      刪除
    20. 我等緊大型發展商有無劈價去判斷樓市。
      匯壐
      3:7比例應對地產商不利,現在唯有租D出去,減慢周轉,去維持較低的盈利水平。

      刪除
    21. 我今日曾經想過一些東西。
      如匯壐這類,將來賣地時可否限制起多些2房製造多些普通家庭單位。因有些4房套,給國內人買,但住的人實在並不多。

      刪除
    22. 如果特首由新地,長實,恒地主席做,再加個碧桂圓主席,假設佢哋無私心,不為私利,為香港好,土地情況會否改善?

      刪除
    23. 我再想是否應將土地應大量供給私樓及居屋。
      再嚴格罰現在濫用公屋情況會否好些,係堅嗰隻,現在太鬆,無世襲,分配面積要合乎事實情況。

      刪除
    24. 如崩塌,肯定會是誠哥,新地,信置的世界。

      刪除
    25. 其實,補價農地要鬆手D,其實新地在兆康,元朗及西貢都有大量換地,又不可以話政府無做嘢。
      但要繼續做嘢,西鐵沿線還有很多地。

      刪除
    26. 如果去到$80元,我有力可以繼續買。
      不知新地去不去到$130,但我覺得新地$160-200都唔貴。

      刪除
    27. 從商及從政是兩回事呀價值兄
      四大地產商在新界一向擁大量農地, 但對轉換土地用途一直誘因不大, 沒有基建配套及補地價金額存爭議, 加上報告中的條件實在沒太大吸引力, 除非地產商走投無路沒有土儲沒有麵包供應, 否則短期內再申請補地價轉換土地用途的個案應該不多了

      刪除
    28. 雖然信置淨現金仍有200億以上
      但假設樓市下跌, 信置在2017年樓價最高位時買下的土地, 就算不輸, 利潤都會大幅收窄
      新地實力一向雄厚 不需要太擔心, 加上租金收入強勁, 主席亦承諾派息不減
      長實, 與其擔心誠哥不如擔心下自己吧

      刪除
    29. 其實,係想話如有地產商的手段,智慧,起樓的能力,會否想到方法製造土地供應 。

      刪除
    30. 信置雖然輸17年嗰D,但佢會再次建立土儲,我想又下個奧運城商場,今早去過這商場,愈睇愈鍾意。

      刪除
    31. 講漏咗恒隆,佢會再返來。

      刪除
    32. 恒隆... 個人認為佢已被投資者放棄
      實在找不到任何投資的理由

      刪除
    33. 如樓價崩潰,我會再次留意它,佢是崩潰敢死隊,我希望有下一個君臨天下。

      刪除
    34. 壞心暢地說, 恒隆和新世界一樣, 主席退休比接班人上位, 可能股價會大升

      刪除
    35. 我想看清楚恒隆及新地界的發展。

      恒隆國內收租能否有起色。
      新世界的Dockside是否成為香港另一地標,有無能力拼ICC。

      刪除
  4. 同意價值兄所言,騰訊係有策略性地位,我入左一手作為儲備。
    如果組合中一定要有內地IT 股, 700係不二之選

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地位特殊,加上佢亦是profitable,我相信佢可以企返起身。

      刪除
  5. 我今日先建倉滬深300和試驗性質建倉國泰君安

    前者中版標普500

    後者看空高油貨和低市淨

    回覆刪除
    回覆
    1. 約1%左右,超保守。

      還有一些高估值未到一年低位,如中國平安和比亞迪。

      刪除
    2. 平保是我想建倉的股票

      次次買保險股都賺

      刪除
    3. 業績良好的公司贏面自然高。

      刪除
  6. I think 016.HK and 700.HK are OK to hold.(P.S. I have them.)

    I dislike 2800.HK. What a mess!

    回覆刪除
    回覆
    1. 2800同樣有優良的公司。
      我持有盈富佔組合約1.5%。
      700佔10%盈富比重。
      我增持騰訊非常小心。
      騰訊佔你組合多少?

      刪除
    2. 700.HK ~ today only 1.2% ... just want to have some feeling with this high-tech "dragon head".

      Not much because it pays too little dividends!

      Overall, my portfolio pays me 6%p.a dividend yield at today's closing prices.

      ^_^

      刪除
    3. 我亦曾經考慮過息率,但最終接受了。

      刪除
    4. Value Sir,

      You are only buying 2800.HK, not 700.HK!

      No need to worry about 700.HK's dividend yield!

      I suggest you should pay much attention to 016.HK ... your No.1 weighting stock ... though not much could be done, I think.

      Good Luck to us!

      ^_^

      刪除
    5. 除盈富外,
      我都有700股票,但量很少。

      刪除
    6. Understood. I have read the above ... just 0.5%.

      That's why I suggest you paying more attention to 016.HK ... and all same field related stocks.

      Good Luck!

      ^_^

      刪除