1/31/2017

31/1/17 投資日誌 新年後首日開市



1月份大市進行反彈,個半月未入市增持擴大組合,但仍有現金繼續買,但沒有急切性。

未來數月,我最關心儲局怎部署其息口正常化大計,抑或虛張聲勢,樓市會否進入瘋狂狀態,樓盤是否熱銷。

這些全是影響港股的關鍵因素,亦影響我投入股市的方向及力度。

13 則留言:

  1. 耶倫唔加息又要俾人炒魷魚

    回覆刪除
  2. 恭喜發財,新年快樂
    特朗普的手斷真的很激進。。。
    今年下注時個人都會保守點。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 經濟自有循環,自會平衡。
      我盯住佢出招,現在只是虛招,睇吓墨西哥賣唔賣佢帳,我哋中國係頭猛虎,亦非善男信女,我就看生意佬點計呢條數。

      刪除
    2. 佢打貿戰,佢第一樣會即死。
      通脹急升。

      刪除
  3. Trump一出囗術趕移民,美股就咁大波幅⋯未來的狀況真令人膽心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好嚇自己,始終美股近月升好多,跌一千點都唔算過份。

      刪除
    2. 但美股一跌,其他國家的市場,或多或少都受影響。所以,投資者時刻都要保持警惕之心。

      刪除
    3. 我最喜歡大跌市,我想在4-6月派息期前,用盡我手上的現金。
      不過放心,我都是有幾多,買幾多,全部自己錢,沒借人錢。

      刪除
  4. 佢講美元太強,根本佢自己唔想加息,佢唔鐘意耶倫撐民主黨,佢她這樣遲早抄。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人講,當真正加息時,統計過,以往美元未必會升,反而會跌,你信嗎?

      刪除
    2. 亦看他是否企係金融機構嗰邊。

      刪除