2/17/2017

17/2/17 投資日誌 好多人沽貨呀!



股市近日再次反彈,印象中一年總有一至二次,我是一個長線投資者,我甚少沽貨,但我亦有沽貨的時候,並且我們要弄清楚沽貨的目的,有人會為著炒波幅,有人會為著賺快錢,我的心態是令組合走更遠的路,看來很複雜,讓我留待開始沽貨那刻再詳細講解。

我是一個很有耐性的投資者,尤其選擇沽貨的時機,我認為會增加勝算並達到目的。此刻,股市升勢不全面,我還有機會繼續增持地產股,但買入的量不會太多。今天升市焦點放在一批中資股,建行騰訊很搶眼,我持不少內銀,可算極重倉,在我眼中,它們亦有極佳的潛力未發揮,我明白怎會令股價再上另一個層次,當然經濟穩定是首要觀察。

22 則留言:

  1. 回覆
    1. 我見很多Blog友沽,但成交大,係亦不出奇。
      當然買的同樣大,這刻買,買肯定多是機構客。

      刪除
    2. 我聽業內朋友們講,多左人出黎即買即賣,但沽貨者就唔多。

      刪除
    3. 其業沒太關係,我多關注股份的估值,今年公布的業績及壞帳處理,我相信是可以,尤其是建行。

      刪除
  2. 我都睇到有D BLOGGER 估貨, 但係仲未明點解估 (通常都冇寫原因)
    內銀及其他股我覺得現價至係合理, 並非不理性地高

    回覆刪除
    回覆
    1. 每人沽貨有各自原因,它一下自成為焦點,太搶眼,唔沽會對唔住自己。
      我同意內銀估值很平,即使工建$10元以上,亦不會嚇親我。
      我又不敢講它全無風險,但相信壞帳見底是內銀下個的新鮮主題。

      刪除
    2. 我太喜歡內銀,連渣打這表現,我亦抵得住,你教我怎清倉式沽內銀。
      我相信它有被低估的潛力。

      刪除
  3. 我是覺得內銀炒到有種熾熱感,估值由便宜開始變得合理,但遠未到泡沫,加上帳面已有不錯利潤,先減半,組合其他股仍按兵不動

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只可講10年內銀在橫行,我會好惜貨,等於恆隆主席,唔到最終關頭,佢到唔賣浪澄灣。

      刪除
  4. 價值兄
    我也是近日大減磅的散戶,原因是看不通後市,不如計數離場。
    若我看錯市,就只是賺少些錢,無傷老本。

    回覆刪除
    回覆
    1. 每人策略不同,我是惜貨之人。
      年半前大時代,我亦只是沽了3%貨,你可想而知,我幾師奶。

      刪除
    2. 做法不同,價兄是會等到個鐘擺到另一邊的極端才出手,好忍得手
      而我是越升就越減磅

      刪除
    3. 不般都是愈升愈沽,但何時沽,怎階段,我屬於好小心,因我靠的主要是股份的生產力,非股市波動。

      刪除
  5. 回覆
    1. 上上落落好閒啫,如果你想放,咪好似放條蕉係樹上,等隻馬騮條上來食。

      刪除
    2. 現在你最重倉是什麼股票?

      刪除
  6. 長線投資,一般而言都是有買無賣,著重股息分紅而非賬面利潤,反正唔識睇大市,只係好多時要把持住有點困難

    回覆刪除
    回覆
    1. 非常好,設法持好股,多點交流,專注財報。
      你應很年青?

      刪除
    2. 對,剛畢業出社會工作一年多,一直亦有留意價值兄的BLOG,最後決定自己都試下寫Blog,紀錄投資狀況,希望可更清楚地整理同提醒自己要嚴守紀律,繼續向價值兄學習

      刪除
    3. 繼續努力,趁年輕,你的條件很好,堅持找好股,找價值,等候機會。

      刪除