7/04/2017

4/7/17 投資日誌 跌400百幾點咁開心,買深控!



見跌勢轉急,買入內房深圳控股。

首先強調,切忌模仿,因我清楚內房槓桿厲害,我手持的內房包括中國海外,華潤置地,萬科,世茂,今天深控。

講開深圳,以前覺得製造業北移,深圳死硬,誰不知現時竟成為科技重鎮,GDP位處全國前列,近期動作包括聯同路勁發展港地,對我來說,我歡迎加入港資產,備土儲,但對它們,處理不慎,可以是奪命符。

大家小心!!


10 則留言:

  1. 價兄怎看瑞房272.質地不錯

    回覆刪除
    回覆
    1. 我相信始終是港資經營內地,相信財務會較穩陣。
      但見佢往績好似較反覆,講增長講規模,內地龍頭多的是。
      講穩陣,不如本地龍頭更穩陣。

      刪除
  2. 深控質地好,但管理不好。國企的幣病。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同意以佢的市場地位,可以有更好的盈利能力。
      它屬二線地產。

      刪除
  3. 咁岩的,飛媽又買昨天匯豐

    回覆刪除
    回覆
    1. 我希望其半年度業績能有所支撐現升勢。

      刪除
  4. 這隻是我曾經的愛股,雖現時沒持有,但仍然有關注此股。

    回覆刪除
    回覆
    1. 現時照計應買龍頭內房,因價錢不貴,但礙於我留緊彈藥入新地,但我仍然耐心等候,8月有很多股息,包括內銀,並有神華特別息,彈夾會load滿。

      刪除
  5. 咁啱既, 除息前我都加碼左唔少 604, 貪佢有深圳政府做後台又高息.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我希望佢能做得更好。
      我還想多認識佢的特色,它的業績相對我持的同業平平,但佢土儲集中大灣區,我想更了解它。

      刪除