4/25/2018

25/4/18 投資日誌 增持新地



新地受息率及貿易戰影響,股價明顯受遏,這對我是件好事,識驚肯定好過無視。

新地是一間非常穩健公司,本身有儲備,又有極優質收租物業,我認為極抵買,我會買入更多。

27 則留言:

  1. Student says:

    Good Luck to 016.HK! ... and

    Aeonplane is singing, "Believe me I can fly ... I'm singing in the sky ... "

    ^_^

    回覆刪除
  2. 誠哥及鄺老太接連增持1113及16呢
    除了兩位老細覺得股價對比NAV折讓太大外
    亦有可能本身其控股權較低 反正價殘 增持亦可逐步穩固其大股東地位

    回覆刪除
    回覆
    1. 長地,動機會大D,控股權方面。
      佢哋計過數,其實真係價平,盈利做到,又有條件防守,好過一尾衝搶地皮,不如增持股權。

      刪除
    2. 長實資產有價有市, 睇下李家想唔想放售姐
      18年業績應該爆炸性增長 海之戀, 維港頌, 星連海, 君柏等, 單單香港樓盤預計18年完成已經價值超過400億, 加多內地100億銷售額
      收租果60-70億, HOTEL, 加埋拍住1038收購既基建項目開始全年貢獻
      仲仲仲有中環中心帳面淨賺超過200億, 早兩年出售既上海世紀匯好似都係擺落18年BOOK數

      刪除
    3. 我不反對沽出較次商廈,特別是資金有其他路數。
      李生係咁出貨,如果俾佢捉到個周期,佢會最發達。
      我持有大量地產股,他們各走不同策略,總體視作一group,平衡得幾好,只要中國幫唔好攪亂個形勢,等大爆發,睇邊個死先。

      刪除
    4. 新地現時最懂隱藏住D資產,無任何大動作,這樣不會顯露咁多價值,理應最安全。

      刪除
    5. 我持長地不算多,但如果市道大逆轉,佢係我強烈增持對象。

      刪除
  3. 我繼續用龜速月供股票增持新鴻基地產

    回覆刪除
  4. 如果新地分拆內地物業上市也不壞, 可以籌旗準備獨資入標高鐵上蓋項目

    回覆刪除
    回覆
    1. 不會,國內非常重要,很大發展空間,比重又不大。
      我見佢上年中好少大標,一千億投資佢到頂到,我估佢最多聯手恒地。
      我期待年結有沒有資金回籠,借貸比如何,佢在港似收成期,佢以前試過供股,往積幾好,股權增發無影響派息。

      刪除
    2. 我係佢Fans,都無印象佢有什麼大項目要花錢,好似資本開支過咗高峰,天晉,南昌,北角。
      剩下新界兆康,天水圍,西貢,似乎無咁大壓力,項目會慢慢做。

      刪除
    3. 啟德及高鐵,佢機會幾大,市場無太多對手,佢中咗是海璇及ICC翻版。

      刪除
  5. Student says:

    016.HK should exercise "shares buy-back"!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢會等下先,公司要用錢,啟德及高鐵,動輒一二千億,等多一年,睇定D。
      佢現在選擇自己增持,不用公司錢。

      刪除
    2. 佢增持,我都跟佢一齊增持,似乎市場睇淡佢,其實佢實力最強,我跟佢頭,我未買完,現在一個月睇定D,等派息期開始。

      刪除
  6. Student says:

    I mean I prefer 016.HK exercise "shares buyback", at significant discount of its NAV, as the first investment strategy instead of investing/buying high costly lands at open market values, and nowadays always even "over" market's expectation.

    "Shares buyback" can effectively increase 016.HK's NAV per share, and I think it would be welcomed by most long-run shareholders.

    Companies exercise "shares buyback" is completely different from major shareholder's increasing its shareholding by buying more shares in open market. The later "will not" increase the NAV per share.

    Besides "shares buy-back" is easy to achieve and not costly.

    Good listed companies management should consider majority shareholders' interest and try every efforts to maximise shareholders' worth.

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果用了資金回購,確實增加股份價值。
      大股東亦有其他擔心,如市佔受壓,因如果樓價續升,你有機會坐大其他發展商,他們不會冒這個險。
      近年南豐及會德豐在市場很積極。
      回購亦會減低資產規模,失龍頭地位。

      刪除
    2. 當然,佢哋大把大才計這條數。
      但我可以肯定佢現在增持,肯定短期內不會用公司錢回購,會有閒話聽。

      刪除
  7. 回購只能夠在資金無出路, 沒有更好的回報項目下才使用
    新地財務實力雖強勁, 但大量既土地儲備同建設中項目都需要用到大量資金
    特別係新地以香港為核心, 係可預見將來樓價唔會大跌情況下, 新地要搶市佔主導市場, 無論係大額補地價金額定接下來唔少貴重商業地 都需要大量金錢儲備
    除非去到一個地步, 新地管理層覺得市場再冇吸引過回購股份既投資項目時, 先會動用回購計劃
    論資金, 長實賣中環中心同資金回籠比新地過之而無不及(主要因為冇乜中地皮), 但除左上一兩年股價嚴重低迷先動用回購外, 近排都係大股東增持, 反映就算兩個龍頭地產商有大量現金, 都係有部署, 特別係黎緊既地王項目同貴重商業地, 郁下就幾百億, 唔儲多D彈藥係手唔得
    除非唔中標, 同時土儲有出無入, 否則現階段唔覺得16, 甚至1113有逼切回購既需要

    回覆刪除
    回覆
    1. 你對新地的這三年資本開支怎看?壓力如何。
      我感覺不太大,反而好多盤會入伙回水,如 Yoho Grand,匯壐等。
      補地價,因非市區地,發階段發展,隨時不夠恒地嗰二幅海航地耗資。

      刪除
    2. 當然,未來啟德及高鐵肯定是策略地,究竟新地去唔去馬,如果去馬,成個格局唔同了,佢將來由保守型去中性策略。
      我明白股東會擔心隨時接火捧,所以佢地標售樓博賺到盡,這是商業策略減風險。

      刪除
    3. 唔覺得新地會大灑金錢, 反而期望會有更多補地價出現, 成本相對容易控制, 加上近日土地問題討論氣氛好, 隨時公私合營, 政府會提供誘因比發展商補地價
      商業地方面 新地一向對相關地皮有濃厚興趣, 但未來果幾幅世界級地王項目, 仲未知係拆細賣 定一個lump sum咁賣, 拆細賣的話 新地同長實絕對有能力一個人食, 如果一個lump sum, 就算新地錢多都覺得佢會傾向組財團入標
      新地帳面上現金唔算多到好誇張, 但主要因為佢有入有出, 加上佢計埋最新既落成姐租項目, 估計每年收租都收超過200億, 唔需要擔心財務問題 論防守, 純地產商黎講佢係最強

      其實無論新地鄺老太定長實誠哥增持, 雖然不至於代表股價會升, 但至少證明佢地對公司有信心/物超所值, 因為真係真金白銀去入市

      刪除
    4. 假設今年新地派息增加10%, 講緊係每年派130億出街
      收租未來一兩年好大機會超過200億
      只計收租已足夠支持派息政策

      刪除
    5. 我希望進一步了解其非市區大型項目及徐家匯情況。

      刪除