6/27/2022

27/6/22 投資日誌 飲食股

在我投資生涯中,投資飲食股似乎無一隻有好下場,即使我投入金額低,仍視作血的教訓。 以前覺得民生食品,似乎要加價轉嫁成本不是難事,但市場競爭是無情的,現在疫情更加雪上加霜,即使飲食大哥大家樂亦是無可避免,經營如揼石仔,人的口味轉得快,替代品又多。 投資者投資飲食股,如長期能整體打和已經算頗醒目。

9 則留言:

  1. ValueSir, Morning! 🙏^^

    從來民以食為天,但現今飲食業遇上世紀環球大疫情,乃非戰之罪。

    若不須要硬性規定持有飲食股,可以選擇其他「優質零售股」,例如:

    398.HK(溢利有增長,又肯派超高股息,又係現金牛。)

    113.HK(現金牛,有溢利,有能力又肯年年派高息。)

    利申: 本人都持有這兩隻零售現金牛。希望冇「感情用事」!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 這二隻算是高息派的表表者。
      我一早聽過其名。
      但仍未想通它們業務為何甚強勁,特別隻東方,大家都只說高息,很少人分析其業務。
      期待有日聽你分析一下它們。

      刪除
    2. 吾之九流分析(正確應該係「唔入流」),不聽也罷!^^
      價兄 最好直接到aastocks.com內睇業績內容,這兩間公司的財報表絕對算係很淺白易明。要自行去了解一下才入心呀。^^
      始終投資都係個人決定,我很尊重你之決定。 🙏^^

      刪除
    3. 我最想知數字背後的競爭力故事。

      刪除
    4. 價兄, 你想知嘅嘢好似很「玄」! 我諗好難有人答到你。你最好都係自己上網去查找你想知嘅嘢。^^

      刪除
  2. 說來有趣, 我投資生涯賺得最自豪既係快餐股, 完全跟足基本分析 (年報/估值) 同做生意既大概步驟 (如觀察同巡舖) 去投資, 但當然, 都係2019年之前。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以往曾投資過大快活,曾升過倍,但始終幾年會有一大波動,仍持有收息。

      刪除
    2. 我希望它們能再展升浪,當然要長時間等待。

      刪除