8/13/2022

13/8/22 投資日誌 電盈22年中期

我持有它很少,約五年時間收息,收到的息似乎還可以。 這是一間很奇怪的公司,包括資本,經營的業務,相對中移動,財務數據反而顯得複雜難明,如果我想投資電訊業,我會增持中移似乎合理得多。我相信公司很快會分拆Viu,可惜今次嚴重意外事件,或許已打亂公司的盤算。 我對電訊看不明的地方還有EBITDA 概念,雖然我還年輕時,從長和的年報已領教不少,下次有機會再講一下我對此的看法。

5 則留言:

  1. 電盈最大問題係負債偏高, 歷史遺留下來既問題
    EBITDA通常係用來描述營運情況, 但又無operating cash flow咁更多working capital既波動影響營運趨勢判斷, 不過EBITDA反映唔到資本開支過大既情況, 最終公司利潤, 還是要計資本投入 (會計上既折舊)

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實,我疑問真係咁需要(如中移,歐洲3G,數碼通),除非你想利用到佢盡,除隨時想跳船。

      刪除
    2. 否則太高槓桿令人好懷疑佢的目的,見佢攪隻盈大地產,感覺上佢不似阿爸做時咁穩,認真失分。

      刪除
    3. 關於EBITA,我很重視要保守呈現盈利,ITA扣減是非常需要及合理。如中移動,只要財務實力強,你有否見它將EBITA擺到咁前,似掩飾多些。

      刪除
    4. 反而每年再投入資產愈波動,愈更易讓投資者了解行業的競爭、產業的缺點、公司的策略等。

      刪除