8/20/2022

20/8/22 投資日誌 神華再入恒指

神華是我第一批買的股票,已超過十年,當年業績優秀,煤是中國的主要能源,只要經濟健康成長,銷售怎成問題。 再生能源漸漸興起,燒煤產生大量汚染,投資者開始遠離此燃料,我亦在19年全沽清,實質上神華的業績並不差,反映煤仍難完全被摒棄,要取代它並不易。神華最終再被選入恒指,再次突顯其地位。

4 則留言:

  1. 恒指成日都係升左一大截之後先黎買😛

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有留意標普選股是否有同樣問題。
      神華似乎選中都無咁離譜,東方應該長線更大問題。

      刪除
  2. 燒煤發電長遠會慢慢降低,,但始終中國有6成系火電,就算慢慢降都有段時間,,其實仲有一樣就系水泥原料都要靠神華..

    回覆刪除
    回覆
    1. 我非常同意。
      我同意仍需保持審慎。
      我只是持盈富間接持有,問題不會太大。

      刪除