6/30/2023

30/6/23 投資日誌 你有多少人民幣資產?

我持有不少人民幣資產,雖然港股是港元計價,但只要企業是有人民幣收入,我都會納入人民幣資產。 至於美元資產又如何?港元與美元掛鈎,理應房產屬美元資產,可惜,中美關係惡劣,依賴美元已不可長遠維持,港元的歸宿最終會改變,組合有必要買入多點美股去穩定一旦港元出現突發情況。

8 則留言:

  1. 如價值兄想增持美股又嫌大股太貴 可以考慮一下小型股ETF如IWM 或IJR
    S&P 600 小型股指數目前預測PE約13.5 倍 無論是自身絕對估值或對比S&P500估值都是在歷史底部附近

    回覆刪除
    回覆
    1. 我希望買一些大型美股,業務較穩定,但不太跟科技周期。
      下個月會有行動。

      刪除
  2. 美元資產唔係好似從前咁咁穩陣.有其他國家已經去美元化.雖然只係初步.佔比例不多.但往後嘅嘢我哋都未必諗得到.未必有美元資產就高枕無憂.美金繼續狂印.未必有其他國家好甘心一定要接受佢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 基本上,只有中國可與美國匹敵,但若中國敗陣,美國可佔長期優勢,而持有美股是最佳方法去減低風險。我仍等待美國周期變化,我持美股不太多。

      刪除
  3. 50%中國,50%美國可能是可行的方法。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得最少限度,其中一樣不要太少。

      刪除