1/17/2024

17/1/24 投資日誌 買入長實

新年至今,大市日日都跌,全世界對香港失去興趣,全世界都悲觀,希望各界給香港抖吓氣。 增持長實,十年低位,現金仍然充足,可支撐大市跌至上次低位14,000。

8 則留言:

  1. 回覆
    1. 地產股我首選都係新地.希慎如果唔減派息都好吸引.李家我反而喜歡一號仔長和.我覺得佢價值畀長建及中電仲吸引.

      刪除
    2. 我最重倉是新地,但長實與新地的業務和財務結構明顯不同。

      刪除
    3. 當然不同.對待小股東的心態也不同.各有喜好吧.我就算買恆地同希慎都唔會買長實

      刪除
    4. 似乎你不太喜歡長實,論十年業績績效,它絕不失禮。
      我對恒地和希慎也有一定認識。

      刪除
    5. 他當然不失禮.係財技中嘅高手.係小股民失財而已

      刪除
    6. 一般李生的下線公司出事機會較大,長和長實和李生坐同一條船,不似對家。
      不過,你不喜歡,考慮其他也無妨。

      刪除