9/20/2018

20/9/18 投資日誌 增持嘉里建設



嘉里是我很久前買入的第一批港股,表現不過不失,每年亦有穩定派息,事隔多年,再度增持。

留意公司在港在建項目,如龍翔道項目。

11 則留言:

  1. 傳聞嘉里龍翔道項目想開10萬/呎
    不過我認為似係唱高開低
    但管理層應想開7-8萬左右
    原預計9月賣樓 可能市道差 順延至年尾/明年初

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢好耐無新樓賣,賣緊貨尾。
      關於龍翔道值幾多,我真係唔知,希望管理層眼光準。佢唔似九倉那類屬出頂一線豪宅地。世茂都有塊,我持世茂亦唔少。

      佢還有些市區港鐵附近項目。

      刪除
    2. 世茂地皮距離嘉里的不遠
      但地價只是11000左右, 平嘉里一半
      壓力理論上比嘉里少很多, 應該都是睇住嘉里點開價

      刪除
    3. 我持新地最多,其他地產商補足一些區域項目。
      嘉里在港手頭上項目並不差,有些是合營。

      刪除
    4. 佢剛取咗塊60多億的國內地,投資額不輕。

      刪除
  2. 龍翔道兩項目遲遲唔賣,恐怕地段價值估錯了。
    Bart

    回覆刪除
  3. 我今日都以26.8買了一手。今日唔知咩事跌咁。多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢波動較同行大,你見佢42元跌至26便知。
      佢要有良好業績來支撐股價反彈至高位。
      我不覺佢形勢特別差。

      刪除
  4. I dislike 683.HK ... now buying too much China lands.

    Will it be classified as a China property developer by most investors ?

    ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我視它為半隻內房。
      在港仍有發展,如黃竹坑及嘉里鴻基倉,投資額不低。

      刪除