8/14/2022

14/8/22 投資日誌 綜合企業

我喜歡綜合企業,一般在港上市的綜合企業估值低廉,它們擁有相對廣泛的業務,如長和、太古等。 嚴格來說,盈富基金和巴郡都可算綜合企業。 我以前持有太古,可惜我不太喜歡其航空業,有如無底深潭,最後放棄了,只持有太古地產算吧。 如果有機會再買綜合企業,或許長和是我首選。

7 則留言:

  1. 綜合企業既折讓源於兩個原因

    第一個係投資者睇公司, 喺年報層面無法像單一行業公司咁睇得咁細, 好多營運資料都係粗略落年報, 太細既野會變得material而同其他summarize一齊, 而聯營合營公司可以有做數空間, 內部派息(聯營合營派比母公司)較難觸摸
    第二個原因, 則係最高管理層有否心力睇咁多層同分公司既營運, 如果投資者角度, 其實指數基金, 入面每間公司由各自既specialized CEO管理, 或者有可能會比買綜合企業更efficient; 綜合企業CEO其實會變左做基金經理性質, 但大家都知基金經理performance好既, 真係鳯毛麟角

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意較難掌握各範圍的業務,如巴郡,你只好對掌舵人的信任。

      刪除
    2. 第二點,如長和,主事人無可能樣樣兼顧,角色較策略性及避險性質。

      刪除
    3. 第二點我想起一D野, synergy, 即係屈臣氏賣楓之寶(under長生科)呢產品

      刪除
    4. 上面果個我來, 記得長江基建ista呢智能電錶會賣去澳洲, 如果咁, 有時都not bad

      刪除