8/02/2023

2/8/23 投資日誌 恒隆23年中期業績

持有恒隆多年,今年隨疫情結束,業績呈現復甦,未見爆炸性的業績。恒隆十多年期進入內地,主攻內地零售業務,本質無問題,零售商場回報期長,但勝在穩定,持續於各周期派息,公司策略上未見在市場低潮中有變化。

21 則留言:

  1. 回覆
    1. 對,以前期望過高,現在期望太低,我還堅持。

      刪除
  2. 恒隆股價表現在過去十多年是一衆本地大地產商中包尾大班 市場已給予其投資策略及整體管理表現打了分

    回覆刪除
    回覆
    1. 它主打純商場,特別是前期入中國時,這些從報看沒太亮麗。
      公司還有機會在低潮反攻。

      刪除
    2. 對投資者而言,賺得唔夠人哋快已經是死罪。好簡單咁問一句,恒隆比起博主最愛的新地如何?

      刪除
    3. 有時賺得快又未必好事,十年前,無人敢說內房不快,十大首富是內房,10倍股多得是,你看高低潮。
      希望質和量並存。

      刪除
  3. 有趣的是陳董还要指点江山😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 開始交捧。
      但現時市場混亂,我想老人家還會在一段時間內震住局面。

      刪除
    2. 交「棒」、「鎮」住。博主其實是否使用語音輸入?

      刪除
    3. 不好意思。
      中文不佳,見諒。

      刪除
  4. 恆隆的策略失誤是太瞓身重注內地地產 更致命的是其投資組合重心是二線城市的高檔辦公樓及商場項目 這在中國經濟下行期間打擊尤為嚴重

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又覺得呢樣嘢有啲「有頭髮邊個想做癩痢」。究竟「重注內地地產」係因,定係第二啲現象(例如喺香港發展唔滿意)嘅果,值得研究

      刪除
    2. 現時恒隆約半半,中國多一些,但未必會持續,可以隨時有變,特別現時市場變化。

      刪除
    3. 它做地產,其實算合理,算正路,基本上,除了金融,科網,地產算是好賺。
      當然這艘船不易控制。

      刪除
    4. 現時最惡劣應是起住房,太無序。

      刪除
  5. 恒隆all in了內地發展, 早年食正經濟大增長同樓價大幅上升, 股價表現好硬淨

    但依家就不用講了, 事實上數年前開始, 基本上都想像不到有咩人會買恒隆, 講增長冇增長, 派息又唔係特別吸引

    恒隆家當厚, 不覺得有什麼財務困難會出現, 但問題係亦見唔到有什麼進步空間, 股市都係睇未來, 冇未來既公司就睇派息, 連派息都冇既公司, 基本上係會比市場遺棄

    回覆刪除
    回覆
    1. 早年充滿增長預期,其實租務一般回報期慢,而且公司沒有特別釋放價值。我未有完全失望,始終恒隆慣於熊市出手,還記得當年九龍站,我還期待公司反攻。
      下次留個名方便交流。謝謝。

      刪除
    2. 我覺得唔好對陳啟宗哩個人有太大期望, 哩十幾廿年次次都話自己當年眼光幾咁獨特中到九龍站既項目

      投資界冇人buy佢哩D自吹自擂既事, 都係睇佢內地商場增長, 佢成日想當年, 事實上佢發展速度相比其他大孖沙慢太多, miss左香港最近10幾年既樓市升浪

      刪除
    3. 我持恒隆不多,但我相信其國內商場仍是優質。我同意相對新地長實,佢輸成條街。
      下次留個名方便交流。謝謝。

      刪除