10/25/2023

25/10/23 投資日誌 施政報告—減辣

我最關心施政報告的減辣部份,我相信跟預期相若,沒有太大的驚喜,也令我知道政府對樓價的取態。相信發展商隨即推售單位,趁這個空窗期減低積存單位,迎接下一個樓市周期。發展商跟政府的利益仍然緊扣在一起。

6 則留言:

  1. 減辣程度沒驚喜 令地產股倒跌 其實減多少甚至完全撤 我覺得對地產市場大趨勢影響不大 內地全撤限制措施也沒多少起色便是個樣板

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同意減辣不能徹底改變基本因素,樓市調整很複雜,減辣可增加點潛在需求,但決定樓市方向不是這般簡單,我很清楚這些結構問題。

      刪除
  2. 全撤同半撤, 分別只在於短期內成交量反彈幾多, 聽不少發展商朋友及地產界人士, 對短期內樓價走勢都係非常淡, 跌少當嬴, 始終利率高企, 經濟前景不佳及地緣政府, 影響太大

    政府很清楚地產業及發展商對香港財富效應影響幾大, 但坦白講, 明眼人都睇得出政府目前緊跟中國國策, 都係敵視地產公司, 認為高樓價是造成社會問題其中一個最大原因,, 只係仲有利用價值, 叫做心不甘情不願咁去回應行業既訴求

    加上萬一全撤, 樓價仲係跌, 基本上都冇招可出, 半撤某程度叫做留少少後手, 萬一仲係唔得就再出招, 出完招仲係唔得就到時再諗

    回覆刪除
    回覆
    1. 地產商的想法很正常,現時更有一觸即發的可能。雖然政府想有較合理的樓價,但此刻政府無奈要穩住市場。政府現時撤辣的方案是可理解及合乎現實需要。

      下次留個名方便日後交流。謝謝。

      刪除