10/26/2023

26/10/23 投資日誌 鼓勵生育

作為長期投資者,我確實關心經濟體有足夠的生育率去支撐經濟,施政報告向生育家庭派錢和更快輪後公屋,方向正確,但從各國可見政策難以扭轉生育率低的趨勢。要成功撐住經濟,成功例子不多,美國是其中一個,要成為吸引的地方,才可吸納全球最優質人口。

8 則留言:

  1. 派過二萬蚊唔派好個派, 只會益咗啲尃業生仔嗰班人, 社會資源福利, 按小朋友嘅人數去計。
    冇得攞福利嘅家庭, 生仔派二萬蚊, 已經畀產檢醫生, 開刀生仔醫生, 陪月, 嬰兒用品 加價瓜分了, 嬰兒父母得不償失。
    唯一好處只係增加了本地生產總值。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多東西都是循序漸進,更可況政府財政壓力頗大,很多東西還要努力做。

      刪除
  2. 十年前我生兩個小朋友,陪月都唔止兩萬。 兩萬真係無咩用,學前托兒服務先幫到父母。
    想當年日頭返工,半夜起身餵奶真係好辛苦,我仲有四大長老幫忙,夜晚當然係要靠自己啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 個個都要捱,我都有二個,捱捱吓就大了,獅子山精神,上一代都是這樣捱大我們。

      刪除
  3. 而家小朋友返學,凑得輕鬆左,希望可以增加子女免稅額就好啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我印象多年前都有增。我反而政府希望做多點實事,應使則使,今時不同往日。

      刪除
  4. 美國系呢方面其實都有賴墨西哥偷渡去既人填補呢一方面空缺.

    回覆刪除
    回覆
    1. 要認識美國的人口結構,才可更了解其經濟。

      刪除